تصاوير منتخب

بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه

گزارش اخبار دانشکده، اخبار بسیج دانشجویی و اطلاعیه های عمومی در کانال تلگرام

آیدی کانال @basij_saveh

نوای پایگاه

بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

گزارش اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه

 اخبار بسیج

حرکت جهادی بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه بعد از 10 روز فعالیت در عرصه سلامت، پایان یافت.

به گزارش صریر، فعالیت جهادی بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه در حوزه سلامت با محوریت "غربالگری" و "آموزش" متشکل از دو گروه خواهران و برادران پس از حضور ده روزه خود در چهار روستای یاتان ، ستق ، آقچه قلعه و سامان که از روستاهای بخش نوبران شهرستان ساوه می باشند دوشنبه 26 مرداد، خاتمه یافت.

اردو جهادی علوم پزشکی ساوه

اردوی جهادی شهرستان ساوه با همکاری دانشگاه های این شهرستان در چندین کارگروه متفاوت برگزار شد که توفیق خدمت در "کارگروه سلامت" نصیب دانشجویان علوم پزشکی این شهرستان شد. کارگروه سلامت با هدف اصلی کنترل و پیشگیری اختلالات فشار خون و بیماری های قلبی ایجاد شد. به همت دانشجویان ضمن پرداختن به فعالیت اصلی، به ساکنان این مناطق خدماتی چون بهداشت محیط، غربالگری دیابت، خدمات پرستاری و اندازه گیری BMI ارائه شد. همچنین در شاخه آموزش با هدف پیشگیری و ایجاد فرهنگ سلامت در جهت کنترل و پیشگیری پرفشاری خون و اختلالات قلبی، بهبود تغذیه کودکان، مبارزه با دیابت و سرطان، مبارزه با وبا و ایدز، آگاهی در زمینه اعتیاد، نحوه تربیت فرزندان، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و صحیح، ضمن ارائه بروشور ، کلاسهایی در مساجد و در منزل روستاییان برگزار شد. در این حرکت انسان دوستانه حدود 20 نفر شامل دانشجو و کادر اجرایی حضور داشتند که تعدادی در مساجد مستقر شده و تعداد دیگر به منازل افراد کم توان و ناتوان جسمی مراجعه و اقدامات لازم را انجام داده اند. در نهایت با همکاری بسیج جامعه پزشکی 2 تیم پزشکی برای ویزیت و ارجاع نهایی به روستای سامان و آقچه قلعه اعزام شد.

دکتر محمد قربانلی، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده، در روز یکشنبه 25 مرداد ماه به همراه هیئت همراه ضمن دیدار با دانشجویان و عرض خدا قوت به تبیین اهداف اردوهای جهادی پرداختند و در انتها پذیرای انتقادات و پیشنهادات و درخواست های دانشجویان شدند.
همچنین با همکاری ایشان و سایر مسئولان، آن دسته از بیماران شناسایی شده که از توان مالی مناسبی برخوردار نیستند، رایگان در بیمارستان های این شهرستان تحت درمان قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است دستاورد های این اردوی جهادی به صورت اماری در حال تهیه میباشد و در نهایت اطلاعات بدست امده به شبکه بهداشت شهرستان ارسال خواهد شد تا برای درمان و شناسایی افراد مستعد در زمینه فشار خون و بیماری های خاص برنامه های کلی در نظر گرفته شود.

اردو جهادی دانشکده علوم پزشکی ساوه

اردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوهاردو جهادی علوم پزشکی ساوه

اردو جهادی علوم پزشکی ساوه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">